TERMENI SI CONDITII
POLITICA DE COOKIE-URI
PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
APRCA – este denumirea comerciala a ASOCIATIEI PAGUBITILOR RCA, organizatie non profit, avand sediul procesual ales pentru corespondenta in Targoviste, str. Poet Grigore Alexandrescu, Bl. E3 Parter, Dambovita cod unic de inregistrare fiscala 41401972. Email : office@aprca.ro , www.aprca.ro , Call center 021.9906 , Direct Line: 0731.007.658
DEFINIȚII
Accident rutier: eveniment neprevăzut, produs pe drumurile publice, de către conducătorul auto, care presupune o coliziune cu un corp fix sau în mişcare şi/ori părăsirea carosabilului și se soldează cu avarierea/ imobilizarea Autovehiculului.
Beneficiar: persoană fizică/juridică cu domiciliul, reşedinţa sau sediul în România, deținători autovehicule înmatriculate în România, și pentru care a fost achizitionat Cardul “24/7 All Inclusiv RCA”.
Vanzator card de servicii: Asociatia Pagubitilor RCA.
Autovehicul: vehicul destinat transportului terestru, cu excepţia celui care circulă pe şine, echipat cu motor de propulsie care se deplasează pe drum prin mijloace proprii şi care, conform legii, este supus înmatriculării.
Beneficiar: Persoana fizică care utilizează Autovehiculul în baza unui contract sau conduce Autovehiculul cu acordul propietarului în momentul producerii accidentului rutier.
Contractant: persoana fizică/juridică care achizitioneaza Cardul “24/7 All Inclusiv RCA”. obligându-se să plătească pretul acestuia și să respecte obligaţiile care îi revin prin contract.
Drum public: orice cale de comunicaţie terestră, cu excepţia căilor ferate, special concepută, proiectată şi amenajată pentru traficul vehiculelor rutiere, deschisă circulaţiei publice.
Eveniment asigurat: accidentul rutier produs în mod imprevizibil și accidental care apare în timpul perioadei de valabilitate al cardului.
Despăgubire: preluarea cheltuielilor de către APRCA, conform serviciilor acoperite în baza contractului de asigurare.
Cardul APRCA: Instrumentul emis de APRCA prin care se probează/certifică încheierea contractului de prestari servicii.
Utilizator: persoană fizică sau juridică care are drept de folosinţă asupra autovehiculului în baza unui acord al proprietarului auto.
Prestator de servicii: societatea, împuternicită să reprezinte APRCA şi care efectuează serviciile acoperite prin prezentul contract.
Tractare auto: încărcarea/descărcarea pe/de pe platformă şi transportul pe platforma al Autovehiculului avariat.
Accident RCA – accident intre 2 sau mai multe vehicule aflate pe drumurile publice, deschise sau nu circulatiei publice,in urma caruia urmeaza a se deschide dosar de dauna la asiguratorul persoanei vinovate sau la propriul asigurator in vederea obtinerii de despagubiri.
Pagubit in accident RCA – orice persoana fizica/juridica implicata intr.un accident rutier avand calitatea de persoana prejudiciata.
Agresor / vinovat / raspunzator de accident RCA – orice persoana fizica sau juridica care a fost implicata intr.un accident rutier avand calitatea de vinovat de producerea accidentului. – vinovatie stabilita de catre politie sau de catre firma de asigurari in urma deschiderii si instrumentarii dosarului de dauna RCA.
Vanzator – APRCA sau orice partener din APRCA Marketplace.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre APRCA (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre APRCA si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).
Listele pot fi:
Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite;
Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web APRCA.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
- – toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- – continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- – orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- – informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- – informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- – date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre APRCA, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Plata cu 1 click – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.
Token – numar criptat unic asociat cardului de plata al Cumparatorului dupa efectuarea unei plati on-line, dupa activariea serviciului PaybyClick si care va putea fi utilizat de catre Cumparator pentru autorizarea Tranzactiilor prin serviciul PaybyClick.
OBIECTUL CONTRACTULUI DE PRESTARI SERVICII
- Pachet de servicii acoperite prin intermediul Cardului 24/7 All Inclusiv RCA, servicii efectuate prin intermediul unor prestatori de servicii autorizati in conditiile legii.
- Servicii de reprezentare in fata tuturor institutiilor statului competente in solutionarea problemelor cauzate ca urmare a unui accident.
- Servicii de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor.
- Servicii de instrumentare si solutionare a dosarelor de dauna.
RISCURI ASIGURATE / SERVICII ACOPERITE
Servicii oferite Pagubitilor RCA :
Servicii de tractare nelimitat 24/7 – prin intermediul Prestatorului de servicii, in perioada de valabilitate a cardului, fara limita de kilometri, pana la locul solicitat de Beneficiar care poate fi domiciliu, service auto, spatiu de depozitare, valabil in RO si UE
Servicii hoteliere de cazare nelimitat 24/7 – prin intermediul Prestatorului de servicii, la pensiuni si hoteluri de maximum 3 stele, in toata perioada de valabilitate a cardului, fara limita de accesari, valabil in RO si UE.
Servicii de auto la schimb in sistem Rent a Car 24/7 nelimitat – prin intermediul Prestatorului de servicii, in perioada de valabilitate a cardului, fara garantie din partea Beneficiarului, fara numar de kilometri, fara limita de accesari, valabil in RO si UE.
Servicii de depozitare Auto nelimitat 24/7 – prin intermediul Prestatorului de servicii, in perioada de valabilitate a cardului, urmare a unui Accident RCA, fara limita de accesari, fara limita de zile de depozitare, valabil in RO si UE.
Servicii de transport pasageri nelimitat 24/7 – prin intermediul Prestatorului de servicii, in perioada de valabilitate a cardului, fara limita de accesari, fara limita de kilometri, indeferent de numarul persoanelor transportate, pana la locul solicitat de Beneficiar care poate fi domiciliul acestora sau pana la hotel, valabil in RO si UE fara a depasi costurile de calatorie cu avionul la clasa economic.
Servicii de transport marfa nelimitat 24/7 – prin intermediul Prestatorului de servicii, in perioada de valabilitate a cardului, fara limita de accesari, fara limita de zile de depozitare, valabil in RO si UE, APRCA preia cheltuielile de transport a mărfurilor aflate în vehiculul avariat, inclusiv în remorca sau semiremorca tractată de acesta, până la destinaţie, la care se adaugă costurile cu transbordarea mărfii, dacă este cazul.
Consultanta in caz de vatamare corporala sau deces – prin personalul propriu sau prin terti colaboratori ai APRCA, in perioada de valabilitate a cardului, urmare a unui Accident RCA, fara limita de accesari, valabil in RO zilnic L-V interval orar 15 :00 -18 :00
Consiliere in caz de dauna RCA nelimitat 24/7 – prin personalul propriu sau prin terti colaboratori ai APRCA, in perioada de valabilitate a cardului, fara limita de accesari a serviciului, indiferent de numarul de daune, valabil in RO.
Servicii de reparatii Auto nelimitat in service partener – prin intermediul Prestatorului de servicii, in perioada de valabilitate a cardului, fara limita de accesari a serviciului, indiferent de numarul de daune auto RCA, doar cu acceptul Prestatorului sau al Beneficiarului, valabilRO
Servicii de reprezentare in fata SALFIN sau a instantelor de judecata. – prin personalul propriu sau prin terti colaboratori ai APRCA.
EXCLUDERI
APRCA nu acoperă cheltuielile aferente serviciilor de tractare pentru:
Autovehicule pentru care nu exista Card 24/7 All Inclusiv RCA; Cardul nu este transferabil!
Autovehicule cu sarcină utilă mai mare de 3,5 tone, cu mai mult de 9 locuri, remorci, semiremorci şi altele asemenea daca acestea sunt declarate ca fiind vinovate de producerea accidentului si acest lucru reiese din constatul amiabil, din PV politie sau din constatarea asiguratorului care deschide si instrumentaza dosarul de dauna.
Nu sunt acoperite prin contract:
-tractarea ca urmare a unor accidente rutiere produseca urmare a participării la competiții (oficiale sau neoficiale);
-imobilizarea Autovehiculului din următoarele motive: în zone unde accesul auto al Prestatorului de servicii nu este posibil, pană de combustibil, alimentare cu combustibil inadecvat;
APRCA nu acoperă următoarele cheltuieli care cad direct în sarcina Proprietarului auto, pentru:
tractarea Autovehicului încărcat sau a unuia care nu poate fi manevrat din cauza unei pene de cauciuc sau din cauza perforării sau deteriorării roţilor, dacă acestea nu sunt produse ca urmare a unui accident rutier;
intrarea Autovehiculului într-o parcare şi/sau pentru taxe de drum;
deteriorarea/pierderea cheilor, a telecomenzii sau a decodorului (cheie de imobilizare) ori în cazul în care acestea sunt uitate în autoturism
PLATA SERVICIILOR
Serviciile se achită în lei, anticipat şi integral.
VALABILITATEA SERVICIILOR
Perioada de valabilitate începe dupa 24h de la data achizitionarii si efectuarii platii serviciilor şi încetează dupa 365 zile.
LIMITA GEOGRAFICĂ
Serviciile sunt valabile pentru accidente rutiere ce au avut loc atat in RO cat si pe teritoriul tarilor UE..
REÎNNOIREA CARDULUI/SERVICIILOR.
Se realizeaza prin recurenta, reinnoire anuala cu conditia ca serviciul / cardul sa fie achitat cel mai tarziu in ziua scadentei.
OBLIGAŢIILE PROPRIETARULUI AUTO/CONTRACTANTULUI
Pentru a putea beneficia de serviciile de tractare auto, în cazul producerii evenimentului asigurat, Asiguratul trebuie să contacteze Prestatorul de servicii, la numărul de telefon: afisat pe site APRCA sau pe card disponibil non-stop, imediat dar nu mai târziu de 24 de ore de la producerea evenimentului în cauză. Limba utilizabilă pentru comunicarea cu centrul de apel este română.
La contactarea centrului de apel, proprietarul trebuie să comunice clar numele său complet, seria şi perioada de valabilitate a cardului de tractare auto, numărul de înmatriculare al Autovehicului, detalii despre eveniment, adresa la care se află şi modalitatea prin care poate fi contactat.
Asiguratul trebuie să comunice APRCA/Prestatorului de servicii toate informaţiile care îi sunt solicitate și pe care le cunoaşte în legătură cu evenimentul asigurat în orice moment i se solicită (anterior, în timpul ori după prestarea serviciilor).
După ce a fost raportat evenimentul asigurat, Asiguratul este obligat să respecte instrucţiunile primite din partea Prestatorului de servicii.
Dacă Asiguratul acţionează nerespectând acele instrucţiuni, APRCA nu va fi responsabil pentru cheltuielile apărute.
APRCA va refuza acoperirea serviciilor de tractare în cazul în care Asiguratul nu respectă obligaţiile enumerate mai sus.
RĂSPUNDEREA/OBLIGAŢIILE APRCA
APRCA este obligat să pună la dispoziția Proprietarului auto/Contractantului informații corecte și complete cu privire la serviciile sale atât înaintea cât și după cumpararea serviciului/cardului.
REZILIEREA
Rezilierea/denunțarea se face prin notificare transmisă IN TERMEN DE 14 ZILE. DACA NU AU FOST UTILIZATE SERVICIILE.
SUBROGARE
În limitele cheltuielilor cu privire la serviciile OFERITE ,dupa caz, APRCA este subrogat în toate drepturile Proprietarului auto împotriva celor răspunzători de producerea prejudiciului sau de catre debitorul cedat al creantei.
Dacă contractantul serviciilor împiedică ori nu conservă dreptul de regres al APRCA, sau dacă din vina lui exercitarea acestui drept nu mai este posibilă, APRCA are dreptul să recupereze sumele de bani ocazionate de cheltuielile efectuate.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-urile si punctele de livrare APRCA preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.
Pentru motive justificate APRCA isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel APRCA. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al APRCA, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, APRCA isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
APRCA poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care APRCA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A., cu exceptia abonamentelor de voce si/sau date, care sunt exprimate in euro (EUR) si nu includ T.V.A.
In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii APRCA.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a APRCA, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de APRCA, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al APRCA asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al APRCA.
Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre APRCA si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea APRCA cu referire la acel Continut.
Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
In cazul in care APRCA confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea APRCA pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea APRCA si/sau al angajatului/prepusului APRCA care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
COMANDA
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de APRCA, in cazul platii online;
datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa http://www.APRCA.ro/info/form/retur.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
-pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
-pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
-pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar in showroom -> prin restituire numerar in showroom, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
-pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
-contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
-furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
-contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
-furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
-furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
-furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
CONFIDENTIALITATE
APRCA va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. APRCA nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
COMUNICARI COMERCIALE
Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;
prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau
prin contactarea Vanzatorului.
Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:
“Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
- – la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
- – la recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
- – la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si
- – disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.
“Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
- – la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,
- – la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”, si
- – disponibilitate stoc sau Serviciilor Bunuri adaugate in sectiunea “Favorite”.
In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:
- – sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.
Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la APRCA sau prin contactarea APRCA in acest sens.
De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea APRCA.
FACTURARE – PLATA
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.APRCA.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de APRCA, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii APRCA Marketplace, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de APRCA, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre APRCA in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@APRCA.ro.
Plata prin PaybyClick este o modalitate rapida de plata on-line cu cardul, care consta in efectuarea platii printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie.
Optiunea pentru plata Plata cu 1 click poate fi activata de catre Utilizator sau Cumparator:
a) in orice moment din Cont:
- – Clientul/Cumparatorul acceseaza Contul sau->sectiunea “Cardurile mele”->alege optiunea “Adauga card”-> e directionat in pagina de plata a procesatorului de plati unde introduce datele cardului pentru a efectua o tranzactie de 1 leu necesara validarii cardului. Dupa validarea cardului de catre banca emitenta, se activeaza automat optiunea “Plata cu 1 click” si se emite tokenul aferent cardului bancar inregistrat. Din acest moment Utilizatorul/Cumparatorul poate beneficia de optiunea “Plata cu 1 click” utilizand tokenul aferent cardului salvat pentru plata Comenzilor.
Pentru evitarea oricarui dubiu, suma de 1 leu nu va fi debitata din contul Utilizatorului/Cumparatorului fiind doar blocata temporar de catre banca emitenta a cardului in vederea validarii datelor de card introduse.
in momentul plasarii unei Comenzi.
- – Clientul/Cumparatorul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, activeaza optiunea “Plata cu 1 click”, e redirectionat catre pagina procesatorului de plati, introduce datele de card si plateste, respectiv finalizeaza Comanda. Dupa confirmarea platii, cardul salvat este disponibil pentru plati viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.
dupa plasarea unei Comenzi in Site.
- – Clientul/Cumparatorul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, dar nu activeaza Plata cu 1 click la plasarea Comenzii. Dupa confirmarea platii, Clientul/Cumparatorul va avea posibilitatea sa salveze cardul utilizat la achitarea Comenzii prin activarea optiunii “Plata cu 1 click”. Cardul astfel salvat este disponibil pentru plati viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.
Astfel, la activarea optiunii “Plata cu 1 click”, in Site, datelor cardului de plata introduse de catre Utilizator/ Cumparator li se vor atribui un Token, care poate fi utilizat ulterior pentru efectuarea Tranzactiilor. Dupa activarea optiunii de plata ”Plata cu 1 click”, Cumparatorul va putea efectua plata urmatoarelor Comenzi (“Plata cu 1 click”), fara a mai fi necesara reintroducerea datelor cardului de plata deja salvat. Introducand datele de card Utilizatorul/Cumparatorul, confirma ca a fost anterior informat si a acceptat termenii si conditiile de utilizare a serviciului “Plata cu 1 click”.
Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile APRCA si nici nu vor fi stocate de catre de APRCA sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este Mobilpay.ro
In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.
Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul poate introduce datele mai multor carduri de plata pe care le detine, pentru care se poate activa optiunea de plata PaybyClick, fiind asociat cate un Token pentru fiecare card de plata. De asemenea, Utilizatorul/ Cumparatorul poate oricand sterge orice Token dezactivad astfel serviciul PaybyClick.
LIVRAREA BUNURILOR
Conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre APRCA le ragasesti in sectiunea Livrare comenzi
Conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre partenerii APRCA Marketplace in sectiunea APRCA Marketplace
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
GARANTII
Toate bunurile/serviciile comercializate de catre APRCA, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor
TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:
– fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
– fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
– fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
– fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.
Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului: http://info.APRCA.ro/reclamatii-sesizari. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Te rog sa parcurgi politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Vezi politica de cookie-uri, care face parte din prezentul Document.
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Targoviste
POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI SI TEHNOLOGII SIMILARE
Cookie-urile sunt folosite pentru următoarele scopuri:
- de funcționare a site-ului,
- de analiză a comportamentului vizitatorilor site-ului,
- pentru publicitate.
Această politică se completează cu politica APRCA cu privire la protecția datelor personale în general pe care o puteți găsi aici și cu Termenii și Condițiile site-ului pe care le puteți găsi aici, pe care vă încurajăm să le citiți, acestea incluzând informații suplimentare utile, inclusiv cu privire la responsabilul APRCA pentru protecția datelor personale, toate scopurile prelucrărilor de date de către APRCA, drepturile dumneavoastră, precum și excepțiile și limitele acestora etc.
Protecția corespunzătoare a datelor cu caracter personal este un obiectiv important pentru APRCA. Dorința noastră este să fim cât mai clari și transparenți cu privire la abordarea APRCA în materie. Pentru orice întrebare, vă rugăm să ne contactați la office@APRCA.ro
2. Ce sunt cookie-urile?
Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către terminalul utilizatorului către un server APRCA sau către un server al unei terțe părți.
3. La ce sunt folosite cookie-urile?
Aceste fișiere fac posibilă în principal recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului.
Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile APRCA pentru a oferi servicii mai adaptate utilizatorilor, ex: – preferințele în materie de confidențialitate online, coșul de cumpărături sau publicitate relevantă. De asemenea, sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ne ajută să înțelegem cum un utilizator beneficiază de paginile noastre de internet, permițându-ne îmbunătățirea structurii și conținutului lor, fără a permite identificarea personală a utilizatorului.
4. Ce cookie-uri folosim?
Folosim două tipuri de cookie-uri: per sesiune și fixe. Cookie-urile per sesiune sunt fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației. Cookie-urile fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă determinată de parametrii cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator.
5. Cum sunt folosite cookie-urile de către acest site?
O vizită pe acest site poate plasa următoarele tipuri de cookie-uri:
- cookie-uri strict necesare pentru funcționarea site-ului
- cookie-uri de analiză
- cookie-uri pentru publicitate
Cookie-urile și/sau tehnologiile similare strict necesare sunt esențiale pentru buna funcționare a site-ului, fiind setate pe dispozitivul dumneavoastră la accesarea site-ului sau în urma acțiunilor efectuate în site, după caz. Puteți seta browser-ul dumneavoastră pentru a bloca cookie-urile, însă în acest caz anumite secțiuni ale site-ului nu vor funcționa corect.
6. Conțin cookie-urile sau tehnologiile similare date personale?
Cookie-urile sau tehnologiile similare în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în multe cazuri, nici nu identifică personal utilizatorii de internet. Există însă situații când datele personale pot fi colectate prin utilizarea cookie-urilor pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator sau pentru a oferi utilizatorului o experiență mai adaptată preferințelor sale. Astfel de date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.
Ce sunt tehnologiile similare?
Există alte tehnologii care pot fi utilizate în aceleași scopuri precum cookie-urile.
APRCA utilizează ca tehnologie similară Local Storage.
7. Blocare cookie-uri
În cazul în care doriți sa blocați cookie-urile, unele funcționalități ale siteului vor fi oprite, iar acest lucru poate genera anumite disfuncționalități sau erori în folosirea site-ului nostru. De exemplu, blocarea cookie-urilor vă poate împiedica să:
- • cumpărați online
- • vă autentificați în contul dumneavoastră
În cazul în care ești de acord cu aceste limitări și dorești să blochezi cookie-urile, urmează instrucțiunile de mai jos:
Cele mai multe browsere sunt setate implicit să accepte cookie-uri, dar aveți posibilitatea să modificați setările pentru a bloca unele sau toate cookie-urile.
Alege browser-ul tău din lista de mai jos pentru a afișa instrucțiunile pe care trebuie să le parcurgeți după deschiderea browser-ului.
Link-urile de mai sus nu aparțin unor site-uri APRCA și APRCA nu este responsabil de conținutul acestora.
8. Administrarea preferințelor cu privire la plasarea de cookie-uri
În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor și/sau a tehnologiilor similare pe terminal în mod implicit. Acestea sunt stocate pe perioade de 90 zile. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când cookie-uri sunt trimise către terminalul său.
Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale website-ului.
9. De ce sunt cookie-urile și/sau tehnologiile similare importante pentru Internet?
Cookie-urile și/sau tehnologiile similare reprezintă un punct central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptate preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri sau părți ale site-urilor imposibil de folosit.
Dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi, cu respectarea legislației, publicitate online – ci doar că aceasta nu va mai putea ține cont de preferințele și interesele dvs., evidențiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
- Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de produse și servicii.
- Oferte adaptate intereselor utilizatorilor
- Reținerea parolelor
- Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
- Limitarea frecvenței de difuzare a reclamelor – limitarea numărului de afișări a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
- Furnizarea de publicitate relevantă pentru utilizator.
- Măsurarea, optimizarea și adaptarea caracteristicilor de analiză – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri etc.). Website-urile derulează aceste analize privitoare la utilizarea lor pentru a-și îmbunătăți serviciile în beneficiul utilizatorilor.
10. Securitate și aspecte legate de confidențialitate
În general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite niveluri de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:
- • Particularizarea setărilor browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru dumneavoastră al securității utilizării cookie-urilor.
- • Dacă sunteți singura persoană care utilizează computerul, puteți seta, dacă doriți, termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și a datelor personale de acces.
- • Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.
11. Linkuri și informații suplimentare utile
Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cookie-uri și la ce sunt utilizate, recomandăm următoarele linkuri:
- Microsoft Cookies guide
- All About Cookies
- http://www.youronlinechoices.com/ro/
- https://aprca.ro/cookie-policy-eu/
APRCA folosește servicii oferite de terțe părți în scopul oferirii de funcționalități, pentru analiză și pentru publicitate. Este posibil ca aceste terțe părți să seteze și să folosească cookie-uri și/sau tehnologii similare pe website-urile și în aplicațiile operate de APRCA, precum și pe website-uri și în aplicații altele decât cele operate de APRCA.
Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal conform prevederilor GDPR
(parte integranta din Termeni si Conditii ai www.aprca.ro)
1. Asociația Păgubiților RCA, avand sediul procesual ales pentru corespondenta in str. Poet Grigore Alexandrescu Bl. E3 Parter, Loc. Targoviste , Jud. Dambovita, CIF: 41401972 , Nr. Reg. Asociatii si Fundatii la poziția 13/I/A/10.06.2019, Call center 021.9906 , Direct Line 0731.007.658 , Tel Fix: 0245.651.000 , E-mail: office@aprca.ro va prelucra datele cu caracter personal furnizate in conformitate cu prevederile Regulamentul UE 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (GDPR) in scopul prestarii serviciilor de constatare, instrumentare si lichidare a dosarelor de dauna si a asistentei generale pe termen lung acordate clientului/membrului precum si in alte scopuri in vederea sustinerii intereselor mele precum si in vederea indeplinirii unor obligatii legale si cerinte ASF sau ale altor autoritati.
2. Accesul la Datele cu Caracter Personal
Accesul la datele dumneavoastra va fi limitat la nivelul personalului autorizat, in conformitate cu scopurile prevazute la punctul 1, precum si la nivelul personalului ce administreaza sistemele IT. Asociatia se conformeaza cerintelor GDPR prin pastrarea datelor actualizate, prin modalitatea securizata de stocare si distrugere a datelor, prin colectarea minimului de date cu caracter personal necesare scopurilor prelucrarilor si prin protectia datelor impotriva pierderii, utilizarii inadecvate, dezvaluirii sau accesului neautorizat. Asociatia implementeaza masuri tehnice adecvate pentru a proteja datele cu caracter personal. Asociatia isi revizuieste si perfectioneaza in permanenta masurile tehnico-organizatorice pentru a asigura cel mai inalt standard in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.
3. Drepturile dumneavoastra
Cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal aveti urmatoarele drepturi: de acces si rectificare, stergerea sau restrictionarea procesarii datelor colectate, dreptul la informare, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a fi uitat, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a va opune ca datele dumneavoastra sa fie prelucrate in scopuri de marketing. Va puteti exercita aceste drepturi in urmatoarele moduri: transmiterea unui email la adresa office@aprca.ro sau puteti trabsmite o cerere scrisa la adresa . str. Poet Grigore Alexandrescu, Bl.E3, Parter, Targoviste – Dambovita,
4. Transferul datelor
Asociatia poate transfera datele dumneavoastra cu caracter personal catre institutiile publice si societatile private pentru care Asociatia Pagubitilor RCA a fost mandatata doar in scopul indeplinirii scopurilor prevazute la punctul 1.
* In cazul in care datele cu caracter personal sunt ale unui minor, parintele sau tutorele semneaza Formularul anexat.
* In cazul in care comunic (si) datele cu caracter personal ale altei persoane, declar ca am acordul acesteia si ma oblig sa transmit prezenta informare persoanei respective, in cazurile aplicabile.
In vederea indeplinirii obligatiilor legale ale Asociatiei Pagubitilor RCA, pot fi contactat prin una din urmatoarele cai de comunicatie: 1. E-mail: ……………………………………………..2. Telefon:…………………………… 3. Adresa:……………………………………………
Consimtamant pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Datele de contact si de identificare de mai sus imi apartin, sunt corecte si complete; in cazul in care datele mele vor suferi modificari, ma oblig sa anunt Asociatia in cel mai scurt timp posibil, in vederea actualizarii acestora. Clientul/membrul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing, inclusiv servicii derulate impreuna cu un partener: □ DA □ NU
CERERE DE ADEZIUNE – ASOCIATIA PAGUBITILOR RCA
(parte integranta Termeni si Conditii ai www.aprca.ro)
Sunt de acord să promovez obiectivele Asociației Păgubiților RCA, să particip și să susțin activitățile asociației, să respect normele de etică profesională şi conduită morală;
NU am deținut și NU dețin calitatea de membru în cadrul altei asociații (organizației non-guvernamentală) ale cărui scop și obiective să vină în contradicție cu scopul și obiectivele Asociației Păgubiților RCA;
NU am avut și NU am calitatea de colaborator în raport cu vreo societate de asigurare/reasigurare, în baza unui contract de colaborare/consultanță/prestări servicii etc., care să presupună remunerarea subsemnatului de către societatea de asigurare/reasigurare pentru o activitate prestată în beneficiul acesteia;
NU sunt cercetat penal pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării actelor de terorism.
Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in acord cu prevederile GDPR.
Membrii inactivi nu au drept de vot in asociatie si nu necesita plata niciunei cotizatii lunare sau anuale.
Membrii Activi sunt memebrii care platesc o cotizatie luna stabilita de consiliul director si au drept de vot.
Subsemnatul declar că, la momentul semnarii formularului cererii de adeziune, mi s-au pus în vedere expres prevederile statutare privitoare la dobândirea și pierderea calității de membru, drepturile și corelativ, obligațiile aferente calității de membru activ/inactiv, și – în cunoștință de cauză – îmi manifest intenția de a deveni un membru : □ inactiv.
IMPUTERNICIRE
MANDAT DE REPREZENTARE
(parte integranta Termeni si Conditii ai www.aprca.ro)
Asociația Păgubiților RCA, avand sediul procesual ales pentru corespondenta in str. Poet Grigore Alexandrescu Bl. E3 Parter, Loc. Targoviste , Jud. Dambovita, CIF: 41401972 , Nr. Reg. Asociatii si Fundatii la poziția 13/I/A/10.06.2019, Call center 021.9906 , Direct Line 0731.007.658 , Tel Fix: 0245.651.000 , E-mail: office@aprca.ro sa imi reprezinte interesele in fata tuturor institutiilor publice competente, persoane fizice si juridice, I.P.J, IGPR, R.A.R, I.S.U, UPU, Unitati spitalicesti, ASF, SAL-Fin, FGA, ANSPDCP,EIOPA,CoB, Institutul Avocatului Poporului, Parlamentul Romaniei, Senatul Romaniei, Administratia Prezidentiale precum si in fata oricarui asigurator din Romania sau reprezentati si/sau corespondenti ai asiguratorilor externi, in fata BAAR, precum si la sediul oricarui service auto, societate de rent a car, societate de transport-tractari, in vederea sustinerii intereselor mele in materie de asigurari si daune RCA.
Asociatia Pagubitilor RCA va putea face orice fel de declaratii-petitii-reclamatii necesare in fata oricaror institutii publice sau private sus-mentionate, in vederea apararii drepturilor si intereselor mele legale, semnatura sa fiindu-mi opozabila.
In sustinerea intereselor mele legale, mandatarul va putea depune plangere/actiune catre parchetele de pe langa judecatoriile din aria de jurisdictie, catre orice instanta de orice grad, va putea angaja si un avocat prin semnarea contractului de asistenta juridica cu toate drepturile si obligatiile ce decurg din acesta.
Mandatul este GRATUIT , acceptat de catre mandatar fiind valabil pana la indeplinirea scopului pentru care a fost eliberat, dar nu mai mult de 3(trei) ani conform prevederilor Art.2015 N.C.Civ.